Zasady Forum

Ogólne



1. Regulamin służy po to, żeby go przestrzegać.
2.Zakaz umieszczania tekstów, linków i zdjęć o tematyce pornograficznej oraz uznanych za obraźliwe.
3.Zakaz udostępniania linków do plików mp3, filmów, programów, cracków i innych aplikacji wymagających legalności , powszechnie uznawanych za "pirackie".
4.Zakaz umieszczania tego samego postu w kilku tematach.
5.Zakaz obrażania innych użytkowników. Tyczy się to głównie niecenzuralnych słów skierowanych do użytkowników oraz wszelkich zwrotów uwłaczających godności drugiego człowieka.
6.Zakaz używania w nazwie nicku wulgarnych słów, powszechnie uznanych za obraźliwe. To samo tyczy się odnośników do innych stron internetowych.
7.Na forum piszemy zrozumiałym i kulturalnym językiem. Nie nadużywamy wulgaryzmów (dozwolona jest cenzura słów). W skrajnych wypadkach użycie wulgaryzmów , nie będzie karane pod warunkiem,że nie będą one bezpośrednio wymierzone w jakiegoś usera.
8.Kolorem zazwyczaj piszą tylko Administratorzy i Moderatorzy forum, jednakże na forum nie ma zakazu używania innych kolorów czcionki w postach. Należy jednak pamiętać, że czerwony kolor bezdyskusyjnie należy tylko i wyłącznie do administracji.
9.Nie floodujemy, czyli nie piszemy posta pod postem. W wyjątkowych sytuacjach administracja nie będzie karać użytkownika ostrzeżeniem za flood, jeżeli dane dwa posty napisane zostaną w odstępie czasu przekraczającym przynajmniej 2 dni, a także wypowiedzi te będą sensowne i na temat.
10.Na forum zabrania się reklamowania w miejscach nieodpowiednich (w tematach do tego nieprzeznaczonych , bądź też na PW) innych for internetowych. Wszelkie takie działanie należy uprzednio skonsultować z administratorem forum.(Zazwyczaj ,jeżeli osoba zainteresowana chce podać link w celu odesłania do większego zasobu wiedzy).
11.Pamiętaj, że przed założeniem tematu należy dokładnie upewnić się,czy podobny nie został założony już wcześniej. (Skorzystać z opcji szukaj)
12.Zakładając temat zobowiązany jesteś do ścisłego sprecyzowania tematu.
13.Użytkownik zakładając temat, zobowiązany jest do zamieszczenia zdjęcia artysty i krótkiej i rzeczowej notki na jego temat oraz linku do teledysku lub występu na żywo. Przy podawaniu linków bezwzględnie należy stosować się do punktów 2 i 3.
14.W działach muzycznych dyskusja powinna dotyczyć przede wszystkim tematu określonego w tytule. Karze podlegają: - nadmiernie długie i zbyt odbiegające od tematu offtopy - używanie wulgarnych słów względem innych użytkowników - wszelkie wycieczki osobiste ubliżające godności drugiego użytkownika
W działach pozamuzycznych z kolei rozmowy mogą zbaczać nieco ze swojego pierwotnego tematu.
15.Rejestrując się na forum, zgadzasz się na przysyłanie wiadomości związanych z działaniem forum na twoją skrzynke pocztową.
16.Po zarejestrowaniu prosimy o przywitanie się z użytkownikami w tym temacie.

Ban i ostrzeżenia



1.Zablokowanie dostępu do forum odbywa się poprzez nałożenie bana na nick, ip lub i jedno i drugie.
2.O zablokowaniu dostępu dla użytkownika decyduje Administrator z Moderatorami.
3.Za dobre sprawowanie się na forum administracja może ściągnąć ostrzeżenia po pewnym (ściślej nieokreślonym) czasie.
4. Jeśli użytkownik otrzyma ostrzeżenie, wyjaśnienie na ten temat powinno znajdować się w temacie "Kto i za co otrzymał ostrzeżenie" Jeśli takiego wyjaśnienia moderator nie zamieścił, a sprawa się nie wyjaśni, użytkownik może ubiegać się o zdjęcie ostrzeżenia.
Od ostrzeżenia podanego zgodnie z pkt 4 można się odwołać w następujący sposób:
- rozmawiając z osobą, która udzieliła ostrzeżenia na PW
- jeżeli mimo powyższej rozmowy użytkownik wciąż czuje się niesprawiedliwie osądzony, może sprawę zgłosić w temacie "Uwagi do ostrzeżeń". Jeżeli zrobi to z pominięciem procedury, jego zgłoszenie zostanie zignorowane

Administrator



1.Administrator ma prawo zmienić regulamin, jednak jego obowiązkiem jest wcześniej poinformowanie o tym użytkowników.
2.Administrator nie ponosi żadnej odpowiedzialności za zamieszczane posty na GLOBALMUSIC.PUN.PL lecz gdy zajdzie taka potrzeba udostępni odpowiednim służbom informacje w postaci adresów IP autora.
3.Administrator nadzoruje działanie Forum i przyjmuje wszelkie uwagi na ten temat w dziale "Uwagi "

Moderatorzy



1.Moderatorzy wybierani są ostatecznie przez administratora.
2.Moderator zamykając temat powinien podać przyczynę.
3.Moderator może usunąć z postu użytkownika niezgodne z regulaminem części zastępując je np. nr. punktu regulaminu.
4.Moderator ma prawo (wedle własnej chęci) poprawić błędy ortograficzne w poście.
5.Moderator ma prawo dodać swój komentarz do posta na jego końcu (z wyraźnym zaznaczeniem, że tekst pochodzi od niego). Użytkownikom nie wolno usuwac tych uwag.
6.Moderator ma prawo dawać ostrzeżenia użytkownikom. Musi jednak zamieścić w dziale "Informacje" przyczynę. W innym wypadku ostrzeżenie jest nieważne, bezpodstawne.
7.Zabrania się dodawania bezpodstawnie ostrzeżenia przez moderatorów.
8.Wszelkie mniej ważne kwestie zwiaząne z forum najpierw kierujemy do moderatora forum ,dopiero później w razie jakichś niezgodności do administratora forum.
9. Użytkownicy mogą zgłaszać administratorowi swoje uwagi na temat pracy zarządu. Będą one całkowicie anonimowe.
Regulamin ten obowiązuje na całym forum,więc użytkownik zobowiązany jest do przestrzegania go w każdym forum i podforum. Rejestracja na forum jest równoznaczna z zaakceptowaniem tego regulaminu.


Jeżeli uważasz że zostałeś/łaś potraktowany/a niesprawiedliwie, skargi należy wysyłać prywatną wiadomością do administratorów forum.

GLOBAL MUSIC FORUM

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
www.sigittariis.pun.pl www.espada.pun.pl www.ana-promotyle.pun.pl www.golebiegoluchow.pun.pl www.bombelek.pun.pl